Alla Hjärtans dag uppgift; Färga håret & Bio!

Date: 2013-02-14   Time: 22:38:23
Tjabba Tjena Hallå! Idag har man firat alla hjärtans dag med att färga håret och gått på bio.
Vi (Jag & Min vännina) såg på Beautiful Creatures! Det var ren kärlek till den filmen<3
 
 
Handling;
Ethan Wate drömmer mardrömmar om en flicka som han aldrig har träffat. När Lena Duchannes flyttar till hans lilla stad Gatlin, dras Ethan oförklarligt till henne. Han beslutar sig för att ta reda på varför det finns ett band dem emellan, även om det innebär att avslöja en hemlighet som kan förändra allt.
 
Det är Drama, Kärlek & Magi och Fantasy. 
 
Filmen är efter första boken med samma titler. Jag säger så här jag har inte läst boken men kommer nog göra det inom en snar framtid och man behöver inte heller ha läst boken för att fatta filmen. Filmen är också 2 h & 4 min lång och det är värt all tid!
 
Min favorit person i filmen är Ridley Duchannes den onda kusinen till Lena, hon spelas av Emmy Rossum( Som har spelat Fantomen på Operan som Christine)
(You must love this women,she is so badass)
 

Efter som jag älskar sånna här filmer så får den 9 av 10 BubbleStar.
Det har varit en helt wonderbar singel alla hjärtans dag! <3 Specielt om man går med en väldigt spceiell vännina ;)
 
Det var allt mina kära läsare så BeeBee på er

Kommentarer

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback