Gamla minnen & Krönikor

Date: 2013-02-18   Time: 17:42:00

Jisses.... Mina gamla barndomsböcker~ (iallafall några av dom som överlevde)....oooppsss..

Boken om morfar prosten kommer jag ihåg när mormor läste den för mig när jag var yngre(Ojj BubbleBeeBeee, du låter riktig gammal när du säger så!) Jag tycke Morfar prosten var rätt så läskig morfar men ändå snäll....Hahah kan man vara det?

Sunes sommar! Vem har inte hört om den?! Den kommer jag ihåg när min kära SisBubbleBee ( Hon är 12 år äldre än mig... Så det är bara en mirakel att du kommer ihåg att hon läste den BubbleBeeBee...) Jag kommer aldrig bli för stor att se på den filmen!

Tuva-Lisa var & är fortfarande en av mina favoriter! Älskar hur hon tänker & sedan att man kanske se världen som hon gör fast man bara är 12 år.... Undra om jag tänkte så när jag var 12?....(Du tänkte bara på böcker & Sims spel när du var 12 år.... Och manga självklar BubbleBeeBee......)

Sedan min absoluta favorit! Where, Oh Where, is kipper's bear? Den är min absoluta favorit än idag! Den fick jag av min köra Gudfar när jag var kanske ....4-5 år.... Den lever än! Kipper är även känd som Skipper vår hund om jag minns rätt?... (Wow BubbleBeeBee...) Jag älskade programmet när den gick på tvn!

Sedan i skolan idag så håller vi på med Krönikor.... Är ej duktig på detta... Dom krönikorperson är Lasse G(kommer ej ihåg hela namnet) & sedan min stora idol(denna idol har en även en blogg!) Moa A! Även känd som SpiderChick! Yupyup där har du mina favoriter


Kommentarer

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback