ps3 plus lite spel!~

Date: 2013-06-09   Time: 21:07:05
 
 
 
Då har man köpt en ps3! :D Mycket lyckligt bubblebeebee här!
Självklart köpte man ett spel!
 
Den verka vara skitkul plus den kostade bara 179 kr!
Men sedan när jag kollade runt på denna spel så finns det en till fast den heter End Of Eternity.  Jag blev sjuksugen på att köpa den med samt typ tre tre andra spel som:
1. Tomb Raider- Kostar 249
2. Devil May Cra(DmC)- Kostar 299
3. Remember Me- Kostar 549
 
Jag lär nog komma på mer spel som jag vill köpa:) Fast nu måste jag spara till:
 
Sims 3 Semesterparadiset
+
Närcon
+
Present till min brorsdotters dop
 

OCH det var nog allt.... Fast sedan är det lite böcker som jag vill köpa också ._.'
Och jag ska nog inte börja skriva upp alla böcker som jag vill köpa .___.
 
BeeBee på er läsare~

Kommentarer

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback