Bra fråga..NÄSTA!

Date: 2013-03-17   Time: 20:28:00
Jag har alltid varit en rollspelsnörd.. (inte sånt där ..sängrollspel som man har inför sex...utan rolla med vänner och sånt XD) Så jag bruka rolla så fort jag får chansen..
 
 
Nu när jag satt här och gjorde läxor så kom jag påett rollspel som jag skulle vilja göra som är inspiration ifrån Femtio Nyanser - böckern

Att det är typ samma innehåll fast det är två huvudpersoner man får följa ist! (dock kanske inte så detaljerad på sexet XD)
Fysatan vad kul(?) det skulle vara!!
Mina rollspels ideér kommer oftas ifrån manga,anime,filmer,musik & böcker! ELLER något helt random som mode! (Sjukt jag vet..) Men sedan vet jag att det kommer inte hända... För jag har ej någon att rolla med...
 
Men det skulle vara rätt så häftigt! Att kunna rolla detta... 
Det jag älskar mest att rolla är nog manga aktigt eller något åt det hållet.. Sedan tycker jag om när det rätt så stor ålderskillnad på mina figurers kärlek! (Mer spännande) Sedan att det får gärna vara mystiska saker eller lite drama i det..Dock ej för stor drama(tål verkligen inte det!) 
 
BeeBee på er läsare!

Kommentarer

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback