En belöning till.................... MIG!

Date: 2013-03-19   Time: 19:09:06
 
Sitter i rummet & pluggar till ett prov som är på Torsdag PLUS Engeliska gloser som jag har på samma dag! Jeez....Jag pallar verkligen inte det men jag skaffar mig själv en belöning efter allt mitt hårda arbeta och det är!!!
 
 
Två böcker (Jo tack jag vet att bilden är sne!)
 
Det är Frost & Beautiful Creatures (för er som inte orkar luta på huvudet -Mig sjäv-)
 
OCH
 
Austin & Ally!
Älskar programet!
Är bara inne på season 1 men jag har tyvärr hoppat lite på episoderna för jag ser på youtube... Men jag är iaf på episode 3 fast jag har sett 1,5,9 & 13... Lite hopp jag vet....
 
Ajja ska fortsätta att plugga nu så BeeBee på er läsare

Kommentarer

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback