Nytt år!

Date: 2014-01-02   Time: 14:41:22
Då har det nya året börjat!

Det har varit skitmysigt nu efter åt! :D

Dock så har jag blivit förkyld så jag känner mig sådär :(

Men jag har fått saker som jag önskar mig så jag ska inte klaga! :D
 
Födelsedag & Julklapp Lista!
1.Har fått flytta hemma från saker :)
2.Lite parfymer och duschtvål
3.Kläder
4.Pengar
5.Små Julsaker
6.Presentkorter
7. Godis (mohahah)
8. Ljus!
9. Stor jäkel som är en ljusstake!
10. Beyonce Midnight Heat kitt!
11. Cd skivor:
Jessie J- Alive
Cher Llody- Sticks + Stones
Avicii- True
Eminem-MMLP2
12.Smycken
13. En liten försenad julklapp/födelsedag present från mig! En Mac Air! Fick den sista datorn dom hade!!
 
 
Min älskande Mac <3
 
Dom jag fick under julafton!
Det är bara lite av mitt flyttnings kitt! :D
 
Allting gott :)

Nu så färgar man håret så nu får jag se hur det blir... Har en Plan B om detta blir åt helvete! Mohahahha :D

xoxo Bubble
 

Kommentarer

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

Din E-postadress: [bara jag som ser]

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback